463 online at 14:00:12

BuzzerBeater Forums

BB Al Maghrib > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
11
217040.2 in reply to 217040.1
Date: 5/15/2012 12:20:04 PM
Overall Posts Rated:
88

Hello to everyone. My name is Antonio. In real life I am a basketball coach in Italy. My only passion is basketball and I live for it. As in real life I try to give the maximum contribution for this nation. All of you deserve to get to the top of the leaderboard. I will endeavor to do all this. I have won many titles in real life and I will try to repeat here, starting with U21!
I am part of the BB Italian league and my team is: S.Agata Basket - (49086).
I will be always at your disposal for any explanations, roster, and all that concerns your U21.
I hope I did good shape and I am sure that with you, we can go far.
Thank you very much

"..se nn credi in te stesso chi ci crederà???!!!.. K.B."
This Post:
00
217040.3 in reply to 217040.2
Date: 5/15/2012 2:17:03 PM
Overall Posts Rated:
00

objectifs: mon principal objectif sera de commencer à créer le fondement d'une équipe nationale U21 compétitive

Bonjour les gars, me présenter,Mr younes lux - je suis un jeune homme Marocain je veux diriger l'équipe nationale marocaine U21 pour la première fois, après qu'il soit devenu courant dans la classification ne soit trop tard et notre équipe souffre de la négligence, mais je suis en train de faire l'équipe nationale dans les classements avancés, et je promets de soulever la Coupe d'Afrique et se qualifier pour la Coupe du Monde ..En outre, et je vais vous mettre à un forum ouvert pour but de faire vos commentaires et suggestions sur les joueurs et les plans de Tactique l'équipe, il a été élu pour nous représenter tous et nous sommes tous responsables, en cas de succès, il a réussi, nous avons réussi à nous tous lever l'étendard de notre pays
Merci à tous de vous tous les meilleurs candidats pour d'autres personnes qui ont des fichiers et j'espère que de voter pour moi, par lien ci-dessous et choisir mon nom

Mr Younes lux
http://www.buzzerbeater.com/country/32/jnt/overview.aspx

أهداف: هدفي الرئيسي سيكون للبدء في بناء الأساس لفريق وطني لشباب تنافسي

مرحبا شباب، وأقدم، السيد ,يونس لوكس - أنا شاب مغربي أريد أن قيادة المنتخب الوطني المغربي لشباب للمرة الأولى، بعد أن أصبحت الحالي في تصنيف متأخر جدا ومنتخبنا يعاني من الإهمال، ولكني أسعى لجعل الفريق الوطني في المراكز المتقدمة، وأعدكم أني سأصنع لكم فريقا قادر على رفع كأس إفريقيا والتأهل لنهائيات كأس العالم .. وأيضا، وسوف أضع لكم منتدى مفتوح الهدف منه هو الإدلاء بآرائكم واقتراحاتكم حول اللاعبين و خطط المنتخب، لأنه منتخب يمثلنا جميعا ونحن جميعا مسؤولون عنه، إذا نجح، لقد نجحنا في رفع راية بلدنا
شكرا لكم جميعا كل التوفيق للمرشحين الأخرون الدين لديها ملفات وآمل أن تصوتو لي، عبر الرابط أسفله وإختيار إسمي..

Mr Younes lux
http://www.buzzerbeater.com/country/32/jnt/overview.aspx

Message deleted
Message deleted
Message deleted
This Post:
00
217040.7 in reply to 217040.1
Date: 5/19/2012 7:13:08 AM
Overall Posts Rated:
00
There are people who filed for the nomination of the Moroccan national team without putting their program here ... What's the answer to knead