BuzzerBeater Forums

BB Danmark > U21 Danmark - Türkiye

U21 Danmark - Türkiye (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
203072.1
Date: 11/21/2011 2:17:26 PM
Ich Roque
DBL
Overall Posts Rated:
8484
Hej BB-DK. Så er det blevet jeres tur til at hjælpe til, hvis i altså har lyst. Mine kampoplæg har ikke lige frem givet den ønskede debat på forumet, måske for de de først kommer et par timer før kampstart.
Nu er min idé så at være tidligt ude, så forberedelserne til næste kamp starter allerede NU!

Pt. har u21 eller det "voksne" landshold ikke nogen scout. Derfor opfordre jeg alle til at prøve deres talent af og kigge på tyrkerne og komme med et bud på hvordan vi slå dem i den næste kamp?

Sæt i gang

This Post:
00
203072.2 in reply to 203072.1
Date: 11/21/2011 2:29:47 PM
Overall Posts Rated:
33
Så starter den uerfarne med at svare, så kan de mere erfarne altid komme og rette på mig bag efter...

Men de har vundet de sidste to kampe ved hjælp af deres inside, og kigger man på spillere er de 4 højst lønnede også inside spillere... Så derfor tror jeg på at de vil spille efter det igen, og derfor oplagt at forsvare i noget 2-3 zone...
Når det kommer til deres defensiv kan jeg (uerfarne mig) ikke se dem komme op med noget nyt spændende, så derfor tror jeg måske det kunne være udemærket at ramme en offensiv rating som i testkampen mellem de to landshold.

Så kan de erfarne begynde at komme med rigtige forslag ;)

From: Pirates
This Post:
00
203072.3 in reply to 203072.2
Date: 11/22/2011 11:47:23 AM
Overall Posts Rated:
3535
Har lige hurtigt kigget og den bliver rigtig svær, for de er gode over hele linien.
Jeg tror IKKE på, at tyrkiet spiller kig under kurven i den her kamp.
Det er helt klart der, at Danmarks forsvar er stærkest og er tæt på at matche deres inside offensiv.

Jeg tror de skal overrumples offensivt, for at vinde den her kamp :-)

This Post:
00
203072.4 in reply to 203072.1
Date: 11/23/2011 3:28:30 AM
Overall Posts Rated:
1818
Stærk modstander, men synes ikke vi er langt fra dem, tror vi kan lave et godt resultat.

Umiddelbart tror jeg ikke Tyrkiet tilretter deres defensive strategi efter modstandere placeret forholdsvis lavt på ranglisten, så jeg tror vi kan forvente at deres forsvarsratings er meget lig de 2 seneste kampe. Så måske skal der ikke en speciel offensivstrategi til, men i stedet skal målet være at vores offensive ratings er omtrent lige høje.
Defensivt synes jeg ikke der skal ændres noget, vi skal stadig benytte 2-3. Vores styrke er inside og den matcher deres offensive ratings godt, derudover er de ikke specielt stærke outside.

From: odion

This Post:
00
203072.5 in reply to 203072.4
Date: 11/23/2011 4:43:51 AM
Overall Posts Rated:
2929
Har ikke kigget på spillermaterialet og hvem de har mistet fra sidste år men....

Rent statistisk så har de spillet kig under kurven når de har spillet mod modstander af omtrent samme rang eller højere set på de 2 sidste sæsoner. Ved svagere modstandere har de eksperimenteret med angreb udefra.

Last edited by odion at 11/23/2011 4:44:31 AM

This Post:
00
203072.6 in reply to 203072.5
Date: 11/27/2011 7:34:20 AM
Ich Roque
DBL
Overall Posts Rated:
8484
Hej alle sammen tak for jeres svar og analyser, som i nok kan se der det en svær modstander at spå om, jeg vil ikke selv komme alt for meget ind på hvad taktikken bliver her før kampen, fordi tyrkerne læser sikkert med ;) Men der kommer et kamp oplæg når vi nærmere os kampstart.

This Post:
00
203072.7 in reply to 203072.6
Date: 11/28/2011 12:17:27 PM
Ich Roque
DBL
Overall Posts Rated:
8484
Så er det tid til runde 3. Vi har tabt de to første opgør og der venter igen en rigtig stærk modstander, vi har ikke være alt for heldige med kampprogrammet. Vi har sparet holdånd op i de først to kampe, det skal komme os til gode i dag.
Tyrkerne har haft den samme u21 landsholdtræner siden sæson 14, så han er en rutineret herre og de må også være ganske tilfredse med det arbejde han laver. Han managerpopularitet er dog helt nede på 49%

Jeg har kigget og tænkt en del og spurgt ind til jeres analyse af tyrkerne og deres mulig opstilling og der er heldigvis et par stykker der har kommet med nogle gode bud og analyser og som man også kan se ud fra jeres analyser så er der ikke noget der er åbenlyst. Jeg har diskutere frem og tilbage med funzip og jeg er ganske tilfreds med hvad vi er kommet frem til.

Her kommer min gennemgangen af deres trup og deres 2 første kamp. Det er mødt gruppens måske 2 dårligste hold Armenien og Irland. I begge kampe har de spillet tag det roligt. Kig under kurv og mand mod mand. Spørgsmålet er så om de de ser os på samme niveau som de to mandskaber og spiller samme taktik eller om de har luret vores stærke inside og forsøger at angribe os outside.....

Jeg har kigget på deres PG i de første to kampe har de lavet sølle 25 points til sammen. Der er et par ting der falder i øjnene når man kigger på de 2 spillere der har været i kamp. Galip Sahin er "kun" 20 år gammel og med en løn på knap 15k er han truppens lavest lønnede spiller og med hans 5 ast. er han nok ikke et passing monster. Cengiz Savci er 21 år gammel og hæver knap 40k om ugen, han minder nok en del om vores egne PG. Han har lavet 11 ast. så han er noget bedre til at sætte sine medspillere op.
I tyrkernes træningskamp spillede de med Hasan Özlüer på PG i 37 min. han lavede 10 ast. og 10 points, men han har ikke spillet siden den kamp og er smidt af holdet.

På Center pladsen har Volkan Feyiz spillet i begge kampe, i runde 1 lavede han 21 p. og 13 RB. i runde 2 blev det til 11p. og 7 RB. hvilket ikke er imponerende i mod irernes C, der hæver sølle 12 og 18k om ugen Så er Timmy og Uffe lidt mere skræmmende. I den første kamp spillede Süleyman Kum som back up, men han er skadet nu, så ham hopper vi let og elegant over. I sidste kamp var det så Ahmet Yaldizli der fik lov at være back up, det blev også til 11 p. fra ham. I første kamp spillede han på PF pladsen og lavede 13 p. så han er sikkert en gange habil inside spiller. Men på PF pladsen starter Ergun Ediz der har lavet en double double i begge kampe, 16 p. + 10 RB. og 14p. + 20 RB. Så han må uden tvivl være deres RB maskine.

På SG har de Cosar Korkmaz og Alp Eren Ütkün der spillede SF i første kamp. Det er deres outside scorer. Men det er også her de har den spiller der giver mig mest grå hår på hovedet Fatih Egim med 47k i løn der kun har spillet sølle 5 min. i den første venskabskamp i denne sæson. Ud fra hans tal fra han klubholdskampe ligner han en spilller der kan der hele han har et snit på 6 ast. 3 stl. og 19,7 p. Hvilket er ret skræmmeende. Får vi mon ham og se i aftenskamp?

Så for at forvirrer lidt mere spillede de med en C på SF og en PG som back up på PF pladsen i sidste kamp.

Så er det her det store spørgsmål kommer igen, angriber de med et inside eller outside offence.

Vi kom frem til følgende formation:

PG - Kent Frisgaard - Jørn Sørensen - Jørn Sørensen

SG - Sigurd Sepstrup - Marcus Refsgaard - Marcus Refsgaard

SF - Mohd Azaruddin bin Che Rusli - Thomas Sivertsen - Thomas Sivertsen

PF - Uffe Vestrup - Valdemar Plauborg - Valdemar Plauborg

C - Tim Skærlund - Ulrik Nørmark - Ulrik Nørmark

Kig under kurv og 3-2 D.

This Post:
00
203072.8 in reply to 203072.7
Date: 11/28/2011 12:17:44 PM
Ich Roque
DBL
Overall Posts Rated:
8484
Jeg tror de frygter vores inside D og derfor forsøger sig med et outside O.
På PG har jeg forsøgt mig med Frisgard han skulle helst ikke få problemer i mod deres tilsyneladende svagt skydende PG's.
Deres skytter regner jeg med kommer til at spille SG og SF, derfor spiller Sepstrup SG og Mohd SF så de kan dække dem. Desuden kan de aflevere bold ind i feltet. Hvis de nu skulle vælge et inside angreb kan vi håbe på at de igen spiller med en center på SF pladsen.
På PF er Uffe tilbage i startopstillingen og Timmy er fast mand på vores center position. Vi forsøger os for første gang med et inside O. Det håber jeg lidt kan overraske dem. Det skal ikke være en hemmlighed at vi (ligesom det "rigtig" landshold) ikke lige frem har en super scorer i feltet, men lad os nu se hvad der sker.

God kamp til alle, jeg håber der er nogen der har tænkt sig at følge med.

This Post:
11
203072.9 in reply to 203072.8
Date: 11/28/2011 1:47:21 PM
Ich Roque
DBL
Overall Posts Rated:
8484
Så skete det der ikke måtte ske, tyrkerne valgte at fortsætte med at spille kig under kurven og mand mod mand forsvar.
Så det blev til endnu et nederlag. I næste runde venter endnu en svær kamp imod tjekkerne der har 3 sejr i de første 3 kampe.

This Post:
00
203072.10 in reply to 203072.9
Date: 11/28/2011 3:11:44 PM
Overall Posts Rated:
12901290
Shit happens :-)

Fortsæt det gode arbejde.