BuzzerBeater Forums

BB Andorra > Fil de Debat Electoral

Fil de Debat Electoral (thread closed)

Set priority
Show messages by
Message deleted
This Post:
00
200066.3 in reply to 200066.1
Date: 11/3/2011 8:49:03 AM
Overall Posts Rated:
163163
Hola a todos,

Una vez que he abierto mi discurso (200065.3) espero vuestras preguntas o comentarios por aquí.

Si algún candidato necesita alguna contestación en inglés, no tengo problema. El catalán lo leo (casi) sin problemas, pero permitidme que utilice el castellano para mis respuestas. Para alguna traducción puntual puedo tirar de algunos compañeros catalanes, pero no creo que sea necesario de momento.

Os animo a participar en el hilo y en las votaciones. En mi opinion, estas elecciones son más vuestras, como comunidad, que de los candidatos.

If any candidate needs any explanation in English, please feel free to ask for it

From: EdHipo
This Post:
11
200066.5 in reply to 200066.4
Date: 11/3/2011 11:07:12 AM
Overall Posts Rated:
66
Hola a tothom ,

Be, aquesta temporada he optat per consolidar-me com a seleccionador nacional de la Sots-21 .

Només dir a tots el que pogueu estar interessats a ajudar-me a dur endevant la meva candidatura, que he decidit posar a la vostre disposició , no només el meu temps per fer-ho el millor possible, si no una mica d'experiència en aquest joc, doncs pels qui no ho saben, vaig tenir un equip a primera divisió d'Andorra durant molt temps.

Dins de les meves opcions passen , la total col·laboració que intentarem tenir junt amb el seleccionador Nacional, al quin ja vaig tenir l'honor de donar el meu suport quan es va presentar com a candidat, i on el basquet de base ha d'estar directament lligat amb el primer equip a fi de fer pujar promeses que defenguin els colors del nortre petit però gran país.

Per fi dir , que tot i que no hauria de tenir un pes decissiu, que sóc d'Andorra, que soc andorrà i que tot i que quedi una mica nacionalista... SOC EL PRIMER INTERESSAT EN DEFENDRE ELS MEUS COLORS !!!

El meu equip és el Santa Coloma AND , pot semblar un nom de bot, però al darrera d'aquest equip només hi ha que jugadors andorrans, una opció difícil on el més important no és guanyar la lliga o jugar a primera , sinó intentar fer pujar un jovent per poder, en un futur, defendre la nostre selecció.

El meu nom el Jordi, encara que el meu nick sigui EdHipo.

Endavant doncs, i per una selecció sots-21 sana i amb futur ...

DEMANO EL VOSTRE VOT.

Gracies per endavant.

This Post:
00
200066.6 in reply to 200066.4
Date: 11/3/2011 11:23:39 AM
Overall Posts Rated:
163163
Hola Xtc,

Gracias a ti por animar un poco esto. Y enhorabuena por tu trabajo con la absoluta. Sé que es algo que lleva más tiempo del que parece y además has conseguido un ranking bueno para un país con pocos equipos.

Si te parece voy contestando a tus preguntas, y luego ya tendremos tiempo de matizar, ya sea al hilo o por privado.

- Què aportaries tu per fer creixer el nivell d'andorra sub21?

Creo que cada manager de BB tenemos un estilo particular, y nuestras ganas, pero que son difíciles defender en unas elecciones como esta con datos cuantificables. Si acaso, puedo acreditar el haber formado en mi equipo a cuatro jugadores de U-21, dos de ellos también para la absoluta, tal como comento en mi discurso.

Creo que tengo una muy buena trayectoria, jugando desde la temporada 4, subiendo y manteniéndome en la II española (que creo bastante competitiva), y tres veces entre los 32 mejores de Copa (es decir, 9 rondas, a pesar de no ser de la primera liga).

Aparte, creo tener una base de datos decente de jugadores, que puede ayudar.

- Com ho faràs per solucionar clau, fer que els jugadors joves amb potencial entrenin bé (tipus entrenament, posicions, nivell entrenador,etc..) i que hi hagi cert equilibri entre bases-alers-pivots?

Creo que es el eterno dilema : a los clubes le compensa en lo deportivo tener jugadores equilibrados, pero luego en lo económico tal como está el mercado compras un buen jugador por 3M, le das secundarias, y lo mismo lo vendes por 2M. Por otro lado, hay equipos que entrenan primarias, sacan una pequeña rentabilidad, se disparan los sueldos y no compensan por no ser sostenibles.
Así que la idea es llevar un seguimiento con los managers, viendo el grado de compromiso con los entrenamientos sugeridos, dando la confianza de que al final se llevarán la recompensa de la convocatoria. Opino que a la larga, aunque haya un jugador ligeramente mejor que otro, es más importante el compromiso del manager.
En cuanto al equilibrio, en la U-21 se necesita saber un poco con qué herramientas se puede contar para tener una primera línea de titulares relativamente especializados, sobre todo cuando se quiere sacar ventaja, por ejemplo, de tácticas interiores.
Esta especialización no debe ser para nada extrema, porque chocaría con los intereses de la absoluta, que pueden ir más por tener jugadores equilibrados. En países más grandes, se podría pensar en dos líneas separadas de desarrollo, cosa que no creo aplicable a Andorra.

(potser no t'esperis massa més aportacions al forum...."Andorra es asín")

Bueno, aquí no hemos tardado tanto en iniciar el debate. Por ejemplo en las elecciones españolas, con muchos más usuarios, tampoco es que la cosa sea la alegría de la huerta. Con pocas aportaciones, y sin candidatos claros (en mi humilde opinión).

This Post:
00
200066.7 in reply to 200066.5
Date: 11/3/2011 11:31:45 AM
Overall Posts Rated:
3737
Hola Edhipo!
dius "vaig tenir un equip a primera divisió d'Andorra durant molt temps", es pot saber quin era o no?
Sort

This Post:
00
200066.8 in reply to 200066.7
Date: 11/3/2011 2:50:18 PM
Overall Posts Rated:
1313
Hola Edhipo!
dius "vaig tenir un equip a primera divisió d'Andorra durant molt temps", es pot saber quin era o no?
Sort

Jo costesto per ell si volls

et sona GHEISHAS :)

This Post:
00
200066.9 in reply to 200066.8
Date: 11/3/2011 3:30:42 PM
Overall Posts Rated:
3737
un classic!

This Post:
00
200066.10 in reply to 200066.9
Date: 11/3/2011 4:54:38 PM
Overall Posts Rated:
66
Hola Berlin i PIRES,
I a tothom que estigui en contacte d'aquest fil.

Doncs si , vaig estar a primera durant molt temps amb el GUEISAS, ara he passat a un nou projecte, on per a mi el més important no és tenir grans jugadors d'altres països per guanyar la lliga, estic intentant fer pujar els nens andorrans , un repte molt engrescador i que em " trempa " especialment.

Tots sabem de la falta de jovent en un país com el nostre, on hi ha molt pocs equips i on " lògicament " els mànagers volen guanyar, pel que han de recòrrer a jugadors externs.

Ara , i si surto elegit, tractarem de posar en marxa algun tipus d'estratègia amb els diferents equips que jugem a la LABB, per projectar a dos temporades vista un grup de joves vàlids i que facin pujar la selecció U-21 uns llocs per sobre de l'actual 81 ena plaça del rànquing.

A veure si tenim sort i ho podem engegar.

:-))

Last edited by EdHipo at 11/3/2011 4:56:24 PM

From: Marot

This Post:
00
200066.11 in reply to 200066.10
Date: 11/3/2011 6:18:58 PM
Overall Posts Rated:
916916
Hola Berlin i PIRES,
I a tothom que estigui en contacte d'aquest fil.

Doncs si , vaig estar a primera durant molt temps amb el GUEISAS, ara he passat a un nou projecte, on per a mi el més important no és tenir grans jugadors d'altres països per guanyar la lliga, estic intentant fer pujar els nens andorrans , un repte molt engrescador i que em " trempa " especialment.

Tots sabem de la falta de jovent en un país com el nostre, on hi ha molt pocs equips i on " lògicament " els mànagers volen guanyar, pel que han de recòrrer a jugadors externs.

Ara , i si surto elegit, tractarem de posar en marxa algun tipus d'estratègia amb els diferents equips que jugem a la LABB, per projectar a dos temporades vista un grup de joves vàlids i que facin pujar la selecció U-21 uns llocs per sobre de l'actual 81 ena plaça del rànquing.

A veure si tenim sort i ho podem engegar.

:-))

M'alegra llegir això d'un candidat, sabent que tu tens molts numeros de sortir escollit, un seleccionador que estigui al 100% implicat.

Tant tu com el Cuatro Gatos hem sembleu molt bons candidats vist des de fora.

Saluts gent ¡