BuzzerBeater Forums

BB Danmark > Danmark - Italien

Danmark - Italien (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
00
195278.1
Date: 8/28/2011 4:45:31 PM
Overall Posts Rated:
754754
Imorgen står det på endnu en landskamp. Modstanderen er Italien. Ikke så meget at sige til kampen, andet end at vi er oppe imod et af de bedste hold i BB-verdenen. Det behøves ikke være nogen hemmelighed at kampen imorgen vil blive spillet, tag det roligt, for at bygge noget mere holdånd op.

Indtil videre har der ikke været meget at komme efter for NT holdet, vi har været oppe imod nogle modstandere der bare har bedre spillere. Jeg håber at vi med en ok holdånd kan hente nogle points i de sidste kampe.

Jeg vil som altid være online på chatten under kampen:)

mvh

funzip

From: funzip
This Post:
00
195278.2 in reply to 195278.1
Date: 8/29/2011 3:22:32 PM
Overall Posts Rated:
754754
Faktisk en spændende kamp indtil 5 minutter inde i 3.periode. Der første vi med 7, men så tog Italien fuldstændig over.

Vi leverede nogle pæne ratings for vores niveau, og det lover godt for de kommende kampe. hvor der virkelig skal præsteres. NT teamet er i fuld sving med at scoute næste uges modstander England, som på trods af en god offensiv vil få kamp til stregen. Vi mangler desværre nogle flere offensive våben. Vi har ingen spillere for tiden, der kan levere 19+ i enten inside shooting eller jumpshot, og samtidig har et højt nok niveau af forsvar.

Der var i dagens kamp debut til Benny Gudmundsen (10434208), og han leverede en fin præstation. Igen et eksempel på at man sagtens kan træne spillere oppe i alderen. Benny er poppet 5 gange i denne sæson.

Derudover er jeg glad for at kunne fortælle at RoqueSC, manager for Ich Roque (49814), har sagt ja til at joine NT teamet, han har i forvejen gang i et rigtig spændende U21 talent projekt, og vil tage del i både scouting og taktik arbejdet. Så velkommen ombord.