BuzzerBeater Forums

BB Andorra > U21 Fil de Debat Electoral

U21 Fil de Debat Electoral (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
11
180965.2 in reply to 180965.1
Date: 4/19/2011 3:55:10 AM
Overall Posts Rated:
801801
Aquest fil és per debatir. Qualsevol pot participar aquí tantes vegades com vulgui, però mantenint allunyats els atacs personals. Pots trobar les regles de les eleccions a (180963.1) i el debat oficial a (180964.1). Pot ser que els moderadors siguin més estrictes durant les eleccions, ja que hem vist en altres jocs en línia com les coses es poden perdre de control molt ràpidament.

From: Marot
This Post:
00
180965.3 in reply to 180965.2
Date: 4/21/2011 7:58:01 AM
Overall Posts Rated:
916916
(160971.229)

Bé ja ho vaig anunciar aquí, però volia dir algunes paraules més.

Confio totalment amb en dpalom02 com a seleccionador, está de sobres capacitat per portar la selecció i el staff segueix sent el mateix, i amb l'underekuma que ara ja seria scout també. És una manera de continuar lo iniciat, ara no seré jo el cap visible, però si que seguiria donant un cop de mà com scout d'alers i d'ala-pívots.

A més mantinc el meu compromís entrenant a l'Abellí el qual hem va costar un sacrifici de diners&temps en l'equip batsant gran, però que ha valgut la pena fer l'esforç.

No crec que ens desviiem de lo ja fet en aquestes 2 temporades, però si que partim de l'experiència del passat per seguir millorant. Sobretot a l'hora de gestionar els drafts, és on hem invertit més temps dialogant amb els managers, a diferència d'altres temporades hem evitat situacions on els managers deixaven de banda els rookies, ara s'intenta sempre buscar un manager i realment sempre hi han managers que m'escrieun per preguntar-me si hi han rookies que poguessin comprar i d'aquesta manera entrenar i colaborar amb les seleccions d'Andorra.

A part, hem tingut molt bona comunicació i colaboració amb el Xtc el qual vui felicitar per la feina que està fent amb l'absoluta, com vaig dir al començament ara fa 2 temporades, la nostra predisposició a colaborar era màxima i és l'única manera de que en unes temporades es tingui una bona absoluta, coordinació entre sub21 i absoluta a l'hora de aconsellar als managers en com entrenar els jugadors

Per acabar volia donar les gràcies als que ens heu anat felicitant per la feina feta i demanar que ens torneu a fer confiança de cara les properes 2 temporades.

Gràcies

Gracias

Merci beaucoup

Obrigado

From: Marot
This Post:
00
180965.4 in reply to 180965.3
Date: 4/22/2011 11:07:17 AM
Overall Posts Rated:
916916
Per cert, si algu vol fer alguna pregunta pel nostre staff, que sapigueu que estem aquí per qualsevol cosa...

Ara que ho deia en ahahahahaha en l'altre fil de discursos, estaria bé que tots els candidats com a mínim es presentessin ¡ Així la gent podria veure quines idees tenen uns i altres.