Hola a tots! Sóc en
dpalom02 (David) i molts de vosaltres ja em coneixereu. Porto jugant a BuzzerBeater des de finals de la temporada 3, visc a Mataró i m'agrada molt l'esport, tots en general :D
A BuzzerBeater l'únic que he aconseguit són 2 ascensos i dues finals de III. Estic atrapat a la III.7 espanyola però què hi farem… ;) a més la meva vitrina compta amb 4 trofeus d'MVP, no sé si tenen molt de valor però allà estan. Busco ascendir a II des de fa dues temporades, però la cosa està molt complicada, ja veurem com es presenta aquesta nova temporada… A BBAndorra porto ja unes quantes temporades donant la murga, com ja sabeu intento animar el fòrum andorrà sempre que puc.
Deixant de banda el tema club, us passo a comentar el tema de la selecció sub-21 andorrana. La qüestió és que l'estructura de la meva (nostra) candidatura seguirà sent la mateixa que fins ara heu conegut amb en
Marot, l'única diferència serà la del cap visible, ara seré jo en comptes d'en Marc el seleccionador, ja que ell per motius de temps no veu que pugui acomplir amb totals garanties aquest nou repte de les properes dues temporades.
Així doncs, com que no ens agrada deixar la feina a mitges i com que el nostre compromís amb Andorra és absolut, volem ser la candidatura continuista del que ja coneixeu:
molta feina d'assessorament,
seguiment continu de jugadors,
ajuda al fòrum andorrà,
disponibilitat total al joc; i fruit de tot això han arribat els
bons resultats d'aquesta última temporada. A destacar la pujada en el rànquing de seleccions, on Andorra ha pujat de la posició
88 a la
64, permentent això un millor calendari. Sens dubte encara hi ha molt de recorregut!
Com us he comentat, l'staff és molt continuista; tinc molta sort de poder comptar amb ells, sé que tenen el màxim compromís en aquest projecte. Gairebé tots compten amb projectes de jugadors andorrans de molt bon futur als seus equips.
STAFF Selecció u21:LA-dpalom02: Aportaré experiència i coneixements del joc, estar al dia de tot el que passa a BB arrel de ser LA és una avantatge.
Marot: Fantàstica gestió en les darreres dues temporades de la selecció u-21, gran capacitat i molt bona tasca d’anàlisi dels partits. Té al seu equip un veritable crack andorrà, l'Àngel Abellí
(17111113).
Cesar79: ha combinat la tasca d'scout de P a Andorra amb la d'scout d’interiors a la selecció espanyola, aquest dilluns van aconseguir el campionat europeu. Gran coneixedor del joc amb molta experiència en la gestió i anàlisi d'una selecció.
Underekuma: Aquestes dues temporades ha estat a l'ombra del nostre staff, ens ha ajudat en la funció d'anàlisi previ dels partits en el fòrum privat, grans aportacions setmana rere setmana. En aquest projecte dóna el salt com a scout. És mànager d'un futur crack andorrà, Marc Verdrera
(17111150).
Comptem a una base de dades molt bona, on hem estat fent el seguiment de molts jugadors durant aquestes dues temporades.
A part d'aquests, tinc pendent una conversa amb
birrero (romagosa), al que ja tots coneixeu, sé que ell confia en aquest projecte, gràcies.
Ja ens coneixeu a tots, i sabeu com treballem. Us demano la vostra confiança per poder seguir fer créixer a la selecció d'Andorra sub-21 i a selecció absoluta d'Andorra.
Gràcies!!Last edited by dpalom02 at 4/22/2011 5:48:22 AM