BuzzerBeater Forums

BB Andorra > Balanç - Europeu Temporada 15

Balanç - Europeu Temporada 15

Set priority
Show messages by
From: Marot

To: Xtc
This Post:
00
177143.2 in reply to 177143.1
Date: 3/13/2011 8:14:16 PM
Overall Posts Rated:
916916
No crec que t'hagis de lamentar pels resultats de l'Europeu, veient els rivals que teniem.

Per fer un símil amb la F1, mentres tu intentes conduir un Minardi(que mític) els altres equips van amb Ferraris, Mclarens, Redbull etc i així és molt difícil intentar fer algo.

És una qüestió de temps, de que els managers continuin entrenant els seus jugadors fins a nivells mínims comptetitius. Si un mira els jugadors de l'absoluta, ara mateix el que tindria un nivell comptetitiu(i encara pot seguir entrenant fins als 1,5 -2M de dmi) seria el Baltasar, la resta(tot i que no se les seves habilitats actuals) els veig lluny d'un nivell competitiu.

Des de la sub21 calculo que si les coses segueixen així cada temporada podrien sortir jugadors de millor nivell preparats per a l'absoluta. Dels actuals de cara la pròxima temporada;

- Roura el manager el continuarà entrenant amb lo qual si l'entrena al màxim per l'absoluta podrà ser un bon reforç

- Murgadel depen de tu com a manager fins on arribi, si el segueixes entrenant a 1 posició i li dones alguna secundària més, potser amb 23 ja té un bon nivell per competir bé

- Carrió seria un escolta-aler que ara mateix l'absoluta no tindria, i si el segueixen entrenant(com seria el cas) amb 23 podria ser un molt bon jugador.

El mateix podria dir d'alguns jugadors de 20 anys que tenen ara amb cert potencial, s'ha millorat en el tema entrenaments i a la llarga l'absoluta també millorarà en el nivell de jugadors.

From: birrero
This Post:
00
177143.3 in reply to 177143.2
Date: 3/23/2011 8:27:07 PM
Overall Posts Rated:
66
No tinc molt temps, ara, però veient resultats i feina, em sembla correcte el que s'està fent.

From: Cagallo

To: Xtc
This Post:
11
177143.4 in reply to 177143.3
Date: 3/30/2011 9:55:33 AM
Overall Posts Rated:
1111
Tampoc tinc gaire temps, però bé, els resultats són els esperats o fins i tot millors donat el que es té. I estic totalment d'acord en aquesta espera de 2-3 temporades per veure sàvia nova a l'absoluta (i de qualitat).

ànims!