jeg er i min første sæson, og skal så absolut ikke forsøge at gøre mig klog på, hvordan NT/U21 taktikkerne bliver valgt og/eller om resultaterne og talentudviklingen er tilfredsstillende relativt set.
jeg synes dog at det absolut mindste man kan forvente fra en landstræner er at der bliver stillet hold, og at der bliver skrevet bare en lille bitte smule fra tid til anden (som funzip gør det for senior holdet). fra U21 siden er der ikke engang kommet en "undskyld, my bad" melding efter WO'en, og hvis jeg var en af dem der brugte tid og resourcer på at udvikle spillere til landsholdene ville jeg sgu være blevet lidt mopset.
- men det er jeg ikke....
spil som dette kræver typisk at der er lidt liv i forumerne. uden det, er det jo ultimativt næsten lige meget om man spiller imod 'rigtige' mennesker eller bots, og her er jo tyst som graven, hvilket nok desværre ultimativt vil være udslagsgivende i negativ retning for, om dette er et spil jeg gider blive ved med at spille (sammen med et transfer marked som umiddelbart lader til overhovedet ikke at virke - i hvert tilfælde ikke for de billige spillere i mit segment; men det er jo en helt anden diskussion)
- så jeg skrev sådan set bare min post for at se om jeg kunne provokere lidt liv....
Last edited by Darth_Hansen at 2/22/2011 9:39:26 AM