BuzzerBeater Forums

BB Danmark > Danmark - Moldova

Danmark - Moldova (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
00
175493.1
Date: 2/22/2011 7:07:43 AM
Overall Posts Rated:
754754
En spændende kamp igår aftes mod Moldova. Begge hold gik efter sejren, Moldova havde endda valgt at spille crunch time/tæsketid.

Kampen var lige hele vejen igennem, og i sidste ende var det vores bredde der gjorde udslaget. Rent faktisk taber vi kampen med vores startere på banen, mens vi med reserverne inde ligger på en +14-18 points. Så kampens spiller bliver i dag en kollektiv en af slagsen, og må gå til bænken.

Alt i alt en god aften og et godt W. hjælper lidt på vores rangering, som vi skal bruge i fremtiden.

Ellers skal der også lige være et tillykke til U21 landsholdet herfra. De slog England igår på hjemmebane, og holder sig blandt de bedste 32 i turneringen som er målet. Godt at se at vi har nogle talenter på vej.

This Post:
00
175493.2 in reply to 175493.1
Date: 2/22/2011 9:13:30 AM
Overall Posts Rated:
3333
Ellers skal der også lige være et tillykke til U21 landsholdet herfra. De slog England igår på hjemmebane, og holder sig blandt de bedste 32 i turneringen som er målet. Godt at se at vi har nogle talenter på vej.

du mener det samme U21 hold, der blindt har spillet med samme line-up og taktik i hele turneringen - altså lige bortset fra imod Venezuela, hvor vi gav en walk-over, uden at træneren har kommunikeret noget som helst?

ja, stort tillykke.

This Post:
00
175493.3 in reply to 175493.2
Date: 2/22/2011 9:23:54 AM
Overall Posts Rated:
12901290
Skarpt observeret. Jeg undrede mig over opstillingen på seniorholdet i går, men det er også set med de briller der har 4 spillere på NT ;-) Syntes det går i den rigtige retning og vores nye NT manager ligner det rigtige valg.

Der har været nogle ting ved U21 jeg har undret mig over. Som fx. den walkover, men ved også at det kan være svært at nå det hele og jeg mener det skete for mig selv en gang. Vigtigste er at man kan se og erkende sine fejl og så lære af dem. Stort set syntes jeg det går fremad for begge hold.

This Post:
22
175493.4 in reply to 175493.3
Date: 2/22/2011 9:36:42 AM
Overall Posts Rated:
3333
jeg er i min første sæson, og skal så absolut ikke forsøge at gøre mig klog på, hvordan NT/U21 taktikkerne bliver valgt og/eller om resultaterne og talentudviklingen er tilfredsstillende relativt set.

jeg synes dog at det absolut mindste man kan forvente fra en landstræner er at der bliver stillet hold, og at der bliver skrevet bare en lille bitte smule fra tid til anden (som funzip gør det for senior holdet). fra U21 siden er der ikke engang kommet en "undskyld, my bad" melding efter WO'en, og hvis jeg var en af dem der brugte tid og resourcer på at udvikle spillere til landsholdene ville jeg sgu være blevet lidt mopset.

- men det er jeg ikke....

spil som dette kræver typisk at der er lidt liv i forumerne. uden det, er det jo ultimativt næsten lige meget om man spiller imod 'rigtige' mennesker eller bots, og her er jo tyst som graven, hvilket nok desværre ultimativt vil være udslagsgivende i negativ retning for, om dette er et spil jeg gider blive ved med at spille (sammen med et transfer marked som umiddelbart lader til overhovedet ikke at virke - i hvert tilfælde ikke for de billige spillere i mit segment; men det er jo en helt anden diskussion)

- så jeg skrev sådan set bare min post for at se om jeg kunne provokere lidt liv....

Last edited by Darth_Hansen at 2/22/2011 9:39:26 AM

This Post:
00
175493.5 in reply to 175493.4
Date: 2/22/2011 6:30:30 PM
Overall Posts Rated:
754754
:) godt med lidt aktivitet herinde.

Kan kun sige jeg er enig ang. forummet, så har ikke de store kommentarer til den del, men synes dog at specielt interessen for landsholdene er stigende, og det er positivt. Så derfor skal der selvfølgelig holdes fast.

Er sikker på at donskar nok skal komme på banen, nu er det jo også et valgår ;) men ved at der arbejdes en hel del med taktikken fra hans side. Men måske det er på tide med en NT/U21 opdatering andetsteds.

Og synes så at et tillykke med sejren er helt på sin plads, for et W er et W;) Og synes det var en skam der ikke var/er fokus på omkring kampen. U21 holdet har en stribe modstandere nu her hvor der rent faktisk er en god chance for sejr hver gang der spilles.

Og jeg ved godt at Worthy helst så at hele landsholdet spillede for DL;) og med Wivel på vej ser det jo skræmmende ud. Venter stadig på at Slavensky stepper og tager kontrollen på PG pladsen. En god kamp han fyrede af i mandags, højeste rating.

Men DHansen, kan kun opfordre til at fyre løs her, fedt med noget dialog.

Mvh

funzip

Last edited by funzip at 2/22/2011 6:31:17 PM

This Post:
00
175493.6 in reply to 175493.5
Date: 2/23/2011 2:38:24 PM
Ich Roque
DBL
Overall Posts Rated:
8484
Jeg har et forslag der kunne gøre landsholdet endnu mere interessant. I kamp oplæggene kun du begynde at skrive lidt om de spillere der er på holdet. Måske vælge en spillere der kunne få en stor rolle i den kamp der nu skal spilles og fortælle lidt om spilleren stærke og svage sider, uden at afsløre hans egentlige niveau.

Man kunne desuden oprette en tråd hvor landsholdspiller/potentielle landsholdspillere der er til salg kunne postes så vi kunne sikre dem fremtidig træning på danske hænder.

This Post:
00
175493.7 in reply to 175493.6
Date: 2/23/2011 4:16:31 PM
Overall Posts Rated:
754754
Det er modtaget, kan sagtens fylde nogle flere af mine tanker på i oplæggene, er godt at høre at der rent faktisk er en hel del der følger med. Det er selvfølgelig en balancegang med ikke at afsløre for meget for modstanderen. Google translate er åbenbart godt brugt blandt NT coaches.

Med hensyn til en transfertråd for danske talenter, så er jeg ikke helt sikker på hvad der er tilladt i den retning? det har været på tale før. Men der bliver holdt godt øje med transfermarkedet, og der er også flere managers der har meldt ud hvad de er på jagt efter af danske talenter. Men må lige høre GM-worthy ang reglerne.