390 online at 05:36:40

BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [ANDu21] Fil Oficial

[ANDu21] Fil Oficial

Set priority
Show messages by
From: Marot
This Post:
11
160971.1
Date: 10/14/2010 7:56:38 AM
Overall Posts Rated:
916916
Senyors, el dilluns comença ja el primer partit de l'Europeu ¡

Abans de parlar del partit, comentaré algunes coses del staff. Ja tenim organitzat de moment tot el scout, tots els jugadors que interessen a la sub21 ja estan apuntats en una taula excel amb habilitats etc. A més a més ja he enviat missatges a tots els managers dels jugadors amb lo qual a mida que aneu contestant podrem començar a aconsellar entrenaments etc.

En general, el draft que hi ha hagut no ''és'' tan dolent com sembla. Hi han bastants jugadors, entre potencials allstar-super estrella, l'única cosa que podrà fer que sigui una generació decent és saber si els jugadors que ara tenen 19 anys i que han surtit del draft arriben amb 21 amb un nivell suficientment competitiu, jo sóc optimista i espero que sí, l'únic que no acabo de veure és que hi han pocs interiors... Ah ús deixo l'organització del staff, inclou la posició totes les edats(18-21)

Bases: LA-dpalom02

Escoltes: Marot

Alers: Marot

Ala-pívots: Marot

Pívots: cesar79

Funcionarem així, haureu d'anar actualitzant cada cop que tingueu una pujada al scout corresponent.

Nivell mínim entrenador: Hauria de ser superior(5) com a mínim. Estant Andorra una de les ventatges és la capacitat economica dels equips així que ho hauríem d'aprofitar. Aconsellable entrenador nivel 5-7. La especialitat no importa si en té o no.

Nombre posicions entrenament: Per entrenar de manera eficaç i com entrenen la majoria d'equips que rentabilitzen l'entrenament lo aconsellable és:

-Entrenaments 1 posició i com a màxim 2. Entrenar a 3 posicions ja és massa lent, i entrenar a tot l'equip és una pèrdua de temps.

Entrenaments aconsellables 1 posició:

-DE(presio)
-Abast tir(tir exterior,''alcance'')
-DI
-TI


*Pases opcional a 1 o 2 posicions.

Entrenaments 2 posicions: Tota la resta

Entrenaments que desaconsello
:

-Tapons. Millor entrenar DI i que puji com a secundària. L'efecte dels tapons és reduït dintre del motor del joc i el seu salari és molt costos

-Manejo(o conducció). És un entrenament poc eficaç. Si s'entrena 1vs1, 1vs1 puja el tir-penetració-conducció de manera més ràpida i és molt més complet. Un manager que entreni 1vs1 enlloc de manejo pot arribar a tenir perfectament ''manejos'' o conduccions superiors a 14-15.


Ah altres coses... Donat que jugadors de 21 anys anirem justets, tinc la intenció de donar entrada a bastants jugadors de 20-19 anys. Aquells managers que estiguin entrenant jugadors de 20 anys de forma eficient tindran la seva recompensa en forma de convocatoria. A més, si un manager que té un jugador de 19 anys s'ho està currant amb l'entrenament i compromís també tinc previst donar entrada fins i tot en partits oficials. A partir d'ara la intenció és recompensar els managers que colaborin amb la sub21 i que s'estiguin currant l'entrenament del seu jugador, valorarem de forma molt positiva el compromís dels managers.


Nivell per posicions en general dels jugadors
:

-Els bases és on tenim més jugadors i d'on crec que arribarem a tenir jugadors de més nivell i amb suficient potencial i amb diferents estils.

-Escoltes anem bastant tocats, haurem de convertir algun base en escolta. Ara mateix falta entrenar moltes exteriors com tir-abast tir als jugadors, per dir-ho d'alguna manera no tenim cap ''jugon'' que ho enchufi tot a l'estil Navarro.

-Alers tenim 2-3 que pel futur igual tenen algo a dir, pero necessiten molta paciència

-De interiors, mes aviats 4's anem tocats. M'estic trobant bastantes dificultats en contactar els managers que disposen de jugadors interiors i en general el nivell es baix, s'entrenen de manera lentíssima i a sobre ni han pocs, caldrà paciència també a 2 temporades vista.

- Els pivots algun arribarà dintre de 2 temporades, però en general hi han pocs jugadors interiors que prometin. Lo dels interiors serà lo que més feina ens donarà en aquestes 2 temp

Last edited by dpalom02 at 1/15/2011 12:23:13 PM

From: Marot
This Post:
00
160971.2 in reply to 160971.1
Date: 10/15/2010 8:06:21 AM
Overall Posts Rated:
916916
Mínims RESISTENCIA i TIRS LLIURES:

4-4(inepte-inepte)





Per últim deixo aquí pels que dubten com posar un jugador a entrenar 48 min en una posició i no en juguin menys.

(Por último dejo aquí una mini serie instrucciones para como hacer que los jugadores que entrenamos 1 posición jueguen 48 min ese dia de partido)

Ordenes del entrenador: Seguir estrictamente mis ordenes

Jugador cargado faltas: Mantener en pista en caso faltas.

- Posar el jugador escollit en l'entrenament 48 min en la posició titular, suplent i la reserva

(El jugador elegido ponerlo de titular, suplente y reserva de la posición elegida)

-Dit aixo, tots els jugadors que es convoquen per al partit se'ls hi ha d'assignar una posició, per en cas de guanyar que a l'últim quart no surti un reserva en el lloc del que voliam que jugues 48 minuts. Aconsellable, posar 5 titulars i tres suplents, és a dir 8 jugadors nomes en la convocatoria.

(Dicho esto, todos los jugadores convocados para el partido deben tener una posición asignada, para que en caso de victoria abultada, en el último cuarto no salga un jugador sin posición asignada en la posición del entreno). Aconsejable poner 5 titulares i tres suplentes, es decir solo 8 jugadores en la convocatoria.



Bé això és tot, per qualsevol dubte hem podeu preguntar.



Last edited by Marot at 11/11/2010 7:47:50 AM

From: Cagallo

This Post:
00
160971.3 in reply to 160971.2
Date: 10/15/2010 10:14:25 AM
Overall Posts Rated:
1111
És curiós que quan en rafera, birrero i jo erem seleccionadors, el problema amb el que ens trobàvem era la falta de bases. No en teniem ni per la sub21 ni molt menys per l'absoluta!! En canvi, els pivots abundaven.

Veig que ara és justament a l'inrevés! No hi ha joc interior! Per sort, els pivots actuals absoluts tenen pinta de tenir molt recorregut encara.

From: birrero

This Post:
00
160971.4 in reply to 160971.3
Date: 10/15/2010 1:32:15 PM
Overall Posts Rated:
66
Doncs si, les tornes han donat la volta totalment. Haurem de treballar el tema a fons i intentar aconseguir salvar aquest desnivell.

From: Cagallo

This Post:
00
160971.5 in reply to 160971.4
Date: 10/19/2010 6:53:42 AM
Overall Posts Rated:
1111
Ho sento per començar criticant fort des del primer partit, pero al partit d'ahir he vist coses que, sincerament, m'han espantat molt i que no m'esperava d'un seleccionador que venia amb tantes vitoles de campió mundial.

Primer. Perdoneu, però hem jugat amb 8 jugadors? 8? Tan malament està el tema que no podem aportar un suplent mitjanament de garantia pels suposats titulars en cada posició? La resistència en aquest país està molt malament i si no posem suplents, imagina't com està el tema. Amb raó no em anotat més que 20-i-pocs punts en tota la segona part. Per mi, ha estat un sense-sentit, una temeritat i un error totalment evitable.

Segon. Qui coi hi ha seleccionat? Un tio amb potencial "estrella" i baix salari (Roger Puig)? Un tio de 20 anys que només arriba a 5K de salari i q ja està clar q no arribarà mai a gaire (Pol Vergè)??? No són futur i no sé si aporten gaire cosa, no entenc q hi fan a la selecció. No ho sé, però segur q hi ha alternatives interessants de jugadors en aquestes posicions. La política que s'ha seguit per confeccionar la selecció em recorda la del darrer seleccionador.

Ja no em fico en estratègies tàctiques que s'han utilitzat (com posar Miquel Carrió d'aler) perquè no sé com són els jugadors. Pero bé, ja he dit lo més notable que fa començar malament el camí de la sub21, segons la meva opinió.

Last edited by Cagallo at 10/19/2010 6:54:30 AM

From: Serip

This Post:
11
160971.6 in reply to 160971.5
Date: 10/22/2010 3:40:35 PM
Overall Posts Rated:
1313
Aquest user es del teu staf???

ShAOLiNKožº C.F. (75526)

Last edited by Serip at 10/22/2010 3:41:05 PM

From: Marot

This Post:
00
160971.7 in reply to 160971.6
Date: 10/22/2010 3:51:57 PM
Overall Posts Rated:
916916
Aquest user es del teu staf???

ShAOLiNKožº C.F. (75526)


Doncs nop, no forma part del nostre staff, ni tampoc tinc relació amb aquest manager. Aquest es el staff nostre:

STAFF:

-Bases(PG): LA-David_Palo

-Escoltes(SG): Marot

-Alers(SF): Marot

-Ala-pívots(PF): birrero

-Pívots(C): Marot(fins nou avís)

Colaboració especial: underekuma


PD: Alguna incidència ???

From: Serip

This Post:
00
160971.8 in reply to 160971.7
Date: 10/22/2010 3:53:46 PM
Overall Posts Rated:
1313
BB-Mail de Serip

Veure missatge
De:
AKIRA
Tema:
Martí Llobet (17111116)
Enviat:
22/10/2010 17:13:25




Hi.

Sorry, I was very full the bustier and not remember your player's skills.

Could happen again, the skills of your player if you are willing to sell it?

Welcome ;)

AKIRA

From: Marot

This Post:
00
160971.9 in reply to 160971.8
Date: 10/22/2010 3:55:08 PM
Overall Posts Rated:
916916
Millor no contestar a aquests missatges, o teniu l'opció de denunciar-los com a spam.

From: Serip

This Post:
00
160971.10 in reply to 160971.9
Date: 10/22/2010 3:56:56 PM
Overall Posts Rated:
1313
ja ho se pero con es de espanya a lo millor alguna nova incorporaciò

;)

From: birrero

This Post:
00
160971.11 in reply to 160971.10
Date: 10/23/2010 6:33:25 PM
Overall Posts Rated:
66
Aquest m'ha eliminat de la Copa... i va comprant i venent jugadors i fent ofertes estranyes...