BuzzerBeater Forums

België - III.10 > Saison 12/Seizoen 12

Saison 12/Seizoen 12

Set priority
Show messages by
This Post:
00
137005.1
Date: 03/24/2010 08:00:37
Overall Posts Rated:
00
Salut,
Je suis nouveau dans cette league (la saison passée j'ai reçu une correction en 2ième div.)... je suis curieux de voir ce qui va se passer ici. Qui sont les favorits, qui va se battre contre la relégation?
Je suppose que vous me voyez comme un favorit mais je pense que mon équipe est encore trop jeune.
Bonne chance à tout le monde.

Ciao

Hallo,

Ik ben nieuw in deze reeks (ik heb vorig seizoen een lesje gekregen in 2de)... ik ben nieuwsgierig hoe de verhoudingen hier liggen, wie zijn de favorieten, wie zal er tegen degradatie vechten...?
Ik veronderstel dat jullie mij bij de favorieten zult rekenen maar ik denk dat mijn ploeg nog te jong is.
Succes aan iedereen.

Ciao


This Post:
00
137005.2 in reply to 137005.1
Date: 04/04/2010 02:29:02
Overall Posts Rated:
00
Het is hier nogal stil... Jammer want een beetje animo op het forum maakt het spelen nog leuker.
Ik heb gisteren een thriller tegen BBC raiders (mijn rivaal) gewonnen na twee verlengingen. Nu wacht Hondakes (opnieuw een nummer één - de derde wedstrijd na elkaar tegen de n°1 van de conferentie) en hopelijk kan ik opnieuw winnen.

Il est très calme ici... dommage puisqu'un forum animé donne du piment au jeu.
Hier, j'ai gagné un thriller contre BBC raiders (mon rival) après 2 prolongations. Maintenant Hondakes m'attend (de nouveau un numéro 1 - c'est le troisième match consécutif que je jouerai le numéro un de la conférence) et j'espère de pouvoir gagné de nouveau.

Ciao

This Post:
00
137005.5 in reply to 137005.4
Date: 06/27/2010 15:24:57
Overall Posts Rated:
00
Ik ben blij dat ik terug naar tweede mag na een mooi seizoen. Hopelijk doe ik beter in tweede dan de vorige keer toen ik allerlaatste was...

Ik had het niet gedacht dat ik terug zou stijgen want er zijn enkele sterke teams aanwezig in deze league... The hunchbacks, de basketcats en vooral rubo niel...

Veel plezier volgend seizoen...

Ciao