BuzzerBeater Forums

Help - Vlaams > Help degradatie match

Help degradatie match

Set priority
Show messages by
From: Glennev
This Post:
00
134443.1
Date: 3/12/2010 5:39:23 AM
Overall Posts Rated:
00
Yow,

Mag ik jullie om raad vragen voor de komende wedstrijden voor degradatie?
Heb bijna het ganse seizoen uit degradatiezorgen gestaan maar ben er toch in gesukkeld.
Heb mijn 1ste wedrstrijd verloren op verplaatsing en aanstaande wedstrijd speel ik thuis. Ik zou nu proberen mijn motivatie op Playoff normaal te zetten en te winnen zodat ik 1 punt meer heb voor de volgende wedstrijd op verplaatsing.
Hoe zouden jullie het aanpakken qua tactiek?
Als je info nodig hebt van mijn ploeg wil ik je gerust meer doorsturen.
Zou der graag inblijven maar denk dat het moeilijk wordt.

Mijn tegenstander is Benin Ballers.

Grtz.
Glenniovich

This Post:
00
134443.2 in reply to 134443.1
Date: 3/12/2010 8:07:40 AM
Overall Posts Rated:
471471
beste Glennev,

je moet 2 zaken weten. alle voorstellen die heir gedaan kunnen worden, kunnen door iedereen gelezen worden... dus ook door onze vriend Bennin Ballers.

vorig seizoen heeft hij Silent Psycho (37557) eruit gehaald, en die hadden het jaar ervoor nog PO's gespeeld (+ hij bezat toen U21's C Serrano, die al geselecteerd was toen hij nog maar 20 jaar oud was...). ik heb je team bekeken, en ik zie niet goed hoe je hen kan stoppen. een ding is zekers: je zal een oplossing moeten vinden voor zijn PG en SF.

ik zou voorstellen een 3-2 zone, zodat je die alvast het vuur aan de schenen legt. voorts, kies op de SF positie iemand die goed uitside kan verdedigen, en een sterke inside aanval heeft, OF kies iemand die goed outside kan verdedigen, en wijzig je aanvalstactiek naar Low Post...

echter, ik vrees ervoor dat je tegenover iemand staat die veel te sterk voor je is. als hij PO Normal kan gaan, en jij CT hem, en kan pas in Q4 een vuist ballen ( wanneer al zijn bankspelers op het veld staan) dan vrees ik ervoor dat de degradatie onherroepelijk is... de stats spreken alles behalve in je voordeel, en tot op heden ken ik niemand die zo'n situatie heeft weten om te keren...

Benin eindigt vaak 6e, en tot op heden heeft hij altijd zijn tegenstander eruit gehaald. dus vecht door zolang je kan, en hoop op een winst, maar wees niet teluergesteld met een verlies.

wat je echter WEL moet doen, is je lessen trekken uit dit seizoen, en die (indien je in III zit, en daartoe is de kans redelijk groot) gebruiken om te team aan te sterken, en terug te komen naar II. het is één seizoen dat je dan 'verliest' maar als je die tijd goed gebruikt, zul je sterker dan ervoor terugkeren... en reken maar dat indien je Benin dan op je pad treft, je hem een voetje zal kunnen lichten.

sorry voor deze info, maar ik vrees ervoor dat je je hieruit niet zal weten te redden...

Rev

ps: het wordt geapprecieerd als je geen CAP's gebruikt in de titel van een thread... anderen doen dat ook niet, nochtans willen ook zij dat hun vragen beantwoord worden.

Last edited by AthrunZala at 3/12/2010 8:09:23 AM

From: FoD1

This Post:
00
134443.3 in reply to 134443.2
Date: 3/12/2010 9:39:04 AM
Overall Posts Rated:
00
Nette uitleg revo hier leer ik ook uit zie.
Ik snap dus heel goed wat glennev nu door gaat want ik zat nl vorig seizoen zelf in die situatie en ja hoor ik ben er klaar voor om terug naar II te gaan(denk ik toch)

Maar jij zegt daar iemand op de SF positie plaatsen die goed outside kan verdedigen maw een PG of SG op die plaats proberen stellen. Dan zal hij toch deze week niet mogen kijken naar zijn minuten in de wetenschap dat benin ballers ook niks te verliezen heeft en dus ook CT zal spelen ik zou dat toch doen :P
Nu heb ik wel niet gekeken naar glennev zijn team en ook niet naar Benin maar ik zou proberen een verrassing uit de mouw te schudden elk team kan verrassen "this game is a kind of magic" :p

gtrs FoD

From: AthrunZala

To: FoD1
This Post:
00
134443.4 in reply to 134443.3
Date: 3/12/2010 9:46:55 AM
Overall Posts Rated:
471471
ik heb naar beide teams gekeken :p

en daarop heb ik mijn uitleg gebaseerd

en wat je Benin Ballers betreft, zij hebben meer te verliezen dan Glennev indien Glennev verliest voor eigen publiek... want bij een 3e match, kunnen ze al hun enthousiasme dan gebruiken, alsook extra stadium inkomsten voor Benin... dus Benin zou het liefst van al de volgende match verliezen (dat zou vanuit economisch standpunt veel interssanter voor hen zijn...)

Rev

This Post:
00
134443.5 in reply to 134443.2
Date: 3/13/2010 6:28:29 AM
Overall Posts Rated:
00
Hallo,

Alvast bedankt voor deze uitleg.
Zal men best doen voor wat ik nog waard ben... al was ik er eigenlijk ook al redelijk van overtuigd dat ik zal degraderen naar IIIde. Ik zal zoveel mogelijk je raad proberen op te volgen en zien waar we geraken.
Ik vrees dat mijn SF-spelers ook niet aan jou eisen zouden kunnen voldoen.

Tristan Gaudicheau (4194787) Small Forward

Wekelijks Loon: $ 12 032

DMI: 46300
Leeftijd: 28
Lengte: 6'2" / 188 cm
Potentieel: All-Star *
Vorm: redelijk
Jump Shot: enorm Shotbereik: sterk
Perimeter Verd.: erbarmelijk Balbehandeling: sterk
Drijven: sterk Passen: sterk
Inside Scoren: gemiddeld Inside Verd.: matig
Rebounden: redelijk Blokken: zwak
Conditie: slecht Vrijworpen: bedreven ↑

Ervaring : redelijk

Holger Kadletz (3055087) Small Forward

Wekelijks Loon: $ 21 625

DMI: 84600
Leeftijd: 26
Lengte: 6'4" / 193 cm
Potentieel: All-Star *
Vorm: sterk
Jump Shot: ontzaglijk Shotbereik: uitmuntend
Perimeter Verd.: matig Balbehandeling: gemiddeld
Drijven: slecht Passen: gemiddeld
Inside Scoren: redelijk Inside Verd.: bedroevend
Rebounden: slecht Blokken: redelijk
Conditie: slecht Vrijworpen: bedreven

Ervaring : matig

Toch was dit een zeer leerrijk seizoen en een interessante uitleg, waarvoor nogmaals dank.
Zal proberen mijn centers en Power Forwards verder uit te bouwen volgend seizoen om er daarna 1 of 2 te verkopen en eens een deftige PG en/of SF en/of SG te kopen.

Prettig weekend iedereen...
Grtz.

This Post:
00
134443.6 in reply to 134443.5
Date: 3/13/2010 7:45:11 AM
Overall Posts Rated:
471471
euhm,

een raad terwijl je in III zit:

defense upgraden... de verdediging op die SF's is veel te laag...
offense wins games, defense wins championships...

daarbij, als ik met nniet vergis, ga jij Look Inside, terwijl je meer dan 1 reden hebt om motion te gaan, zeker met zo'n SF'en. probeer motion eens? en zet 1 SF op de SF positie, en de andere op PG/SG... qua verdediging sta je dan heel zwak, maar misschien kan je 'offense' een game winnen... besef alleen maar dat in game 3 Benin CT zal gaan, en dat het verschil dan wrs te groot is om te overbruggen. maar wie niet waagt niet wint.

Rev

This Post:
00
134443.7 in reply to 134443.5
Date: 3/13/2010 12:05:51 PM
Overall Posts Rated:
00
wat ik mij eigenlijk afvraag is waarom jij FT training hebt gedaan in een week dat je al je speler de 48min kunt laten spelen?
Het neemt niet weg dat je spelers dat mss ook wel kunnen gebruiken maar zoals Revo zegt je defence gaan beginnen trainen je hebt het daar dringend nodig :D in de all-star week kan je alsnog FT training doen

From: Glennev

To: FoD1
This Post:
00
134443.8 in reply to 134443.7
Date: 3/14/2010 6:33:18 AM
Overall Posts Rated:
00
Voila, tis zover, heb verloren gisteren.
heb wel mijn tactiek nie goe gezet spijtig genoeg. Had hier feesje gisteren en ben het vergeten gvd.
Volgend jaar terug in IIde :) hopelijk dan toch.

Tot de volgende.

This Post:
00
134443.9 in reply to 134443.8
Date: 3/14/2010 7:00:14 AM
Overall Posts Rated:
00
ach kijk daar leer je nu weer iets van en in IIIde kan je weer verder bouwen aan je team heb het ook gehad en het is geen schande om es te degraderen :D