beste Glennev,
je moet 2 zaken weten. alle voorstellen die heir gedaan kunnen worden, kunnen door iedereen gelezen worden... dus ook door onze vriend Bennin Ballers.
vorig seizoen heeft hij Silent Psycho
(37557) eruit gehaald, en die hadden het jaar ervoor nog PO's gespeeld (+ hij bezat toen U21's C Serrano, die al geselecteerd was toen hij nog maar 20 jaar oud was...). ik heb je team bekeken, en ik zie niet goed hoe je hen kan stoppen. een ding is zekers: je zal een oplossing moeten vinden voor zijn PG en SF.
ik zou voorstellen een 3-2 zone, zodat je die alvast het vuur aan de schenen legt. voorts, kies op de SF positie iemand die goed uitside kan verdedigen, en een sterke inside aanval heeft, OF kies iemand die goed outside kan verdedigen, en wijzig je aanvalstactiek naar Low Post...
echter, ik vrees ervoor dat je tegenover iemand staat die veel te sterk voor je is. als hij PO Normal kan gaan, en jij CT hem, en kan pas in Q4 een vuist ballen ( wanneer al zijn bankspelers op het veld staan) dan vrees ik ervoor dat de degradatie onherroepelijk is... de stats spreken alles behalve in je voordeel, en tot op heden ken ik niemand die zo'n situatie heeft weten om te keren...
Benin eindigt vaak 6e, en tot op heden heeft hij altijd zijn tegenstander eruit gehaald. dus vecht door zolang je kan, en hoop op een winst, maar wees niet teluergesteld met een verlies.
wat je echter WEL moet doen, is je lessen trekken uit dit seizoen, en die (indien je in III zit, en daartoe is de kans redelijk groot) gebruiken om te team aan te sterken, en terug te komen naar II. het is één seizoen dat je dan 'verliest' maar als je die tijd goed gebruikt, zul je sterker dan ervoor terugkeren... en reken maar dat indien je Benin dan op je pad treft, je hem een voetje zal kunnen lichten.
sorry voor deze info, maar ik vrees ervoor dat je je hieruit niet zal weten te redden...
Rev
ps: het wordt geapprecieerd als je geen CAP's gebruikt in de titel van een thread... anderen doen dat ook niet, nochtans willen ook zij dat hun vragen beantwoord worden.
Last edited by AthrunZala at 3/12/2010 8:09:23 AM