ieder heeft zijn eigen versie hierop.
ik weet niet welke lvl trainer je hebt, maar ik zou voorstellen om eerst een lvl 5 trainer te halen.
eens je die hebt, kies je een bepaalde positie die je wilt trainen. C's zijn het gemakkelijkste te trainen, maar hun markt is een beetje ingestort (althans, er zijn veel redelijk deftige C's met lvl 10 op Is, Id en Reb, en een overschot aan producten drukt de prijs ( basic economic ;D )) meest moeilijk en gevarieerd trainen is een SF.
als je 2 seizoenen echt hard doortraint, kan je heel goede spelers op die positie hebben. dan is het aan jou de keuze, een verkopen, stadium uitbreiden, en 2 nieuwe kerel kopen en die nieuwe kerels opnieuw trainen ( je hebt dan al ervaring, wat zeker helpt in het trainen...) OF elke cent die je verdient, steek je in stadium uitbreiding ( en je haalt een goede PR) waardoor je van je stadium inkomsten zal kunnen leven en met het geld van je stadium betere spelers kunnen kopen...
ik zal je een ding zeggen:
als je een stap overslaagt in dit spel, dan zal je er vroeg of laat toch voor moeten opdraaien.
dus wees gewoon geduldig, train (minimum) 2 spelers monopost ( gaat het snelste voorruit, maar dan heb je enkel 2 goede spelers na een tijdje) of train 5 kerels (bi positie training, gaat iets wat trager, maar dan heb je 4 tot 5 goede spelers, kan je een of 2 van verkopen, en andere positie spelers aankopen..)
in ieder geval, zoals LoD zei: geduld in dit spel is meer waart dan 10M op de bank... als je je hoofd een beetje gebruikt, en de fora ( Vlaams en Belgie om te beginnen) doorleest, dan zal je al heel wat intressante informatie tegenkomen en dan zal je al een pak meer weten
Rev