Crec que serà millor per començar que em presenti, perquè cada vegada som més andorrans aquí ficats al Buzzerbeater i és una cosa d’agrair moltíssim. Sóc en Cagalló, manager del ANDORRA ÉS VIDA de la primera divisió andorrana. Porto 2 mandats com a seleccionador absolut (4 temporades), i com que aquesta feina m’agrada molt, s’aprén molts aspectos del joc i a més tens la gran oportunitat de transmitir coneixements a la gent des d’un altre punt de vista, tinc la intenció de tornar-me a presentar per a seleccionador.
La meva filosofia és clara i senzilla; hem d’anar formant els nous managers i col•laborar amb tots vosaltres per a que alhora puguin i pogueu fer crèixer els jugadors que formen part de la selecció i de tots aquells que són importants per vosaltres. Un seleccionador, tal com jo ho entenc, no és el protector dels 12 jugadors que han estat elegits per representar els colors, sinó el protector de tots aquells jugadors que hi ha a Andorra, per a que Andorra com a país pugui anar creixent.
La feina es basa sobretot en col•laboració: amb el seleccionador sub21 sempre ha estat molt fluida perquè treballar la base es cosa de tots nosaltres (que aixequi la mà aquell a qui li hagi negat un consell sobre un jugador de 18-19 anys i que tenia la voluntat de fer-lo arribar a la selecció. En col•laboració també amb tots vosaltres, managers d’Andorra, perquè sou els principals interessats en tenir bons jugadors i prosperar en aquesta lliga tan dura en que s’està convertint la I.1 andorrana.
Per tot això, us demano de nou el vostre vot.
PD: Al final m’ha sortit més llarg i tot que l’anterior que havia preparat jaja.