BuzzerBeater Forums

BB Suomi > PANU (93) IS BACK!

PANU (93) IS BACK!

Set priority
Show messages by
From: panu93
This Post:
1212
306779.1
Date: 10/24/2020 20:39:48
HBA Märsky
II.1
Overall Posts Rated:
3636

Hola Amigos!

Lyhyesti virsi kaunis: PANU93 is back.

Kerronpa teille ummikoille yhden faktan. Minä olin poissa, olin kauan poissa. Mutta olin Espanjassa. Asuin siellä, imin aurinkoa ja kukkaa, nautin Cuba de Librestä, kauniista latinodaameista - ennen kaikkea ihastelin suu ymmälläni kuitenkin todella nopeavivahteista koripallotaidetta. Se oli kuin kauniista taideteoksesta, klassista Juhani Palmua.

Kaikesta huolimatta jokin kuitenkin ei täsmännyt. Tutkiskelin mieltäni kuin Jeesus Nasaretilainen Idän Miehiä. Tajusin: BuzzerBeater ja panu93 kuuluvat yhteen. Kumpikaan ei ole täyteläinen yksikseen. Minä olin ajoittain reppanana Epsanjassa ja teillä oli varmasti perseestä. Kuitenkin allekirjoittaneen, panu93, menestyksekkäästä vaalikampanjasta ja ponien kiima-ajasta on nyt kymmenisen vuotta aikaa, joten mun termi tälle viestille on ”comeback mantra”. Siispä; MJ-valmentajat, U21-joukkueen käyttökelvottomat voimavalmentajat sekä lajiliiton presidentti: älkää v*ttu nukkuko - olen tullut jäädäkseni enkä tee enää minkäänlaisia kompromisseja. Espanjan leuto tuuli ei pehmentänyt, se kovetti miehestä (piin)kovan. Kysykää vaikka vaimolta. Kyllä vain, minulla on myös espanjooli vaimo. Hänelä ei ole hyva soomi.

PS. Oletteko te käyneet joskus ulkomailla - Empä usko. Niin, teillä ei todennäköisesti ole yhtä karsastavaa silmää puskista revityille Euro-talenteille kun minulla. Minulla on teille vain kaksi sanaa: nyt puhuu kokemus!

Takaisintuloni johdosta nöyrästi kumartaen,
Panu93

This Post:
44
306779.2 in reply to 306779.1
Date: 10/25/2020 03:25:52
Porvoon Jarmo
II.4
Overall Posts Rated:
788788
No nyt alkaa tapahtumaan,tatsi on näköjään edelleen tallella,tervetuloa Panu93 👊

From: Hirska

This Post:
33
306779.3 in reply to 306779.1
Date: 10/25/2020 05:38:17
Humba
II.4
Overall Posts Rated:
33
Huhhuh, tervetuloa takaisin Panu!