BuzzerBeater Forums

BB Israel > הנבחרת הצעירה עונה 50!

הנבחרת הצעירה עונה 50!

Set priority
Show messages by
From: Ido
This Post:
99
305251.1
Date: 06/16/2020 08:14:36
Killers Reformed
II.4
Overall Posts Rated:
266266
Second Team:
Raanana Farmers
שלום לכולם!

אתמול פתחנו את הקמפיין שלנו באליפות אירופה העונה בניצחון קליל על צ'כיה שעלו עם ילדים בני 18 מסיבות לא ברורות..
כמובן שניצלנו את זה לנצח בהפרש גבוה של 83 הפרש.
הפרשים יכולים להיות חשובים בסוף השלב הנוכחי.
למי שלא זוכר או לא יודע אזכיר איך עובדת אליפות אירופה:
שלב בתים ראשוני של 8 קבוצות, 2 עולות לשלב הבא.
שלב בתים שני של 6 קבוצות בשני בתים.
השתיים הראשונות מכל בית עולות לצחי גמר ואז גמר. מקום שלישי בשלב הזה מעפיל ביחד עם המפסידות בחצי גמר למוקדמות אליפות עולם בעונה הבאה והנבחרות שהשתתפו בגמר מעפילות אוטומטית לאליפות העולם.
קיבלנו בית לא קל הכולל נבחרות כמו פורטוגל ורוסיה שמעמידות העונה סגל מצוין ואסור לנו לזלזל בהן.
המטרה שלנו העונה היא להעפיל לאליפות העולם! כמובן שעדיף לעשות את זה דרך חצי גמר/גמר אבל זה כבר תלוי הרבה בהגרלה וקצת במזל.
זה לא יהיה קל, אבל אני חושב שזה אפשרי.
יש לנו סגל מעניין מאוד שיכול לעשות דברים יפים, ושחקנים מגוונים שיכולים להתאים לכל טקטיקה! חשוב לשמור על השחקנים בכושר משחק גבוה ולאמן אותם כמו שצריך במהלך העונה.

חשוב לי לציין שאנחנו כבר כמה עונות בטופ העולמי של הנבחרות הצעירות וזה לא היה מתאפשר ללא קבוצת הווטסאפ של הקהילה. הרבה מאמנים מנוסים, רוב ליגת העל בעצם, וגם מאמנים חדשים. מדברים על באזר וחולקים ידע ועוזרים באימונים למי שצריך וגם בהכוונה כללית לקבוצה.
מומלץ מאוד להצטרף!

(https://chat.whatsapp.com/HCNvkMtrVV0FRINZOD0utI)

שיהיה לנו בהצלחה

From: Ido
This Post:
11
305251.4 in reply to 305251.3
Date: 07/06/2020 16:58:48
Killers Reformed
II.4
Overall Posts Rated:
266266
Second Team:
Raanana Farmers
משחקי החימום נגמרו!

עברנו 4 משחקים באליפות אירופה ונשארו עוד 3.
המשחקים שהיו עד עכשיו הם לא באמת מבחן והיו נגד נבחרות מאוד חלשות שלא באמת היה סיכוי שנפסיד להן.
עם זאת, היה אפשר לבדוק איך הסגל נראה ואיך השחקנים מסתדרים בטקטיקות שונות ונראה שעמדנו בזה בהצלחה והסגל נראה טוב ומוכן להמשך העונה!

המשחקים שנשארו הם נגד הולנד, פורטוגל ורוסיה.
אנחנו כמובן רוצים לנצח את שלושת המשחקים ולעלות עם מאזן מושלם לסיבוב הבא! אבל זה לא יהיה קל.
מתחילים נגד הולנד שיש להם סגל סביר אבל אני לא מצפה שנסתבך כאן.
הבעיות יגיעו נגד פורטוגל ורוסיה שמעמידות העונה סגלים מצוינים. לפורטוגל יש גבוהים מצוינים ולרוסיה יש גארדים מעולים כמו שהם תמיד יודעים לבנות. בנוסף, העמדות האחרות על המגרש לא נופלות. נצטרך להיות בשיא הכושר ולהגיע מוכנים טקטית בשביל לנצח.

המשחקים שהיו עד עכשיו:

ישראל 123- 40 צ'כיה
צ'כיה התחילו העונה תהליך ארוך של בניה מושקעת ורצינית של מחזור חזק מאוד של בני 18 שיצא להם העונה בדראפט, ובחרו לוותר על תחרותיות העונה.
הם עלו למשחק נגדינו עם חמישה שחקנים בלבד שכולם בני 18.
כצפוי, ניצחנו בהפרש גבוה בלי בעיות.
שחקנים בולטים:
ולדימיר שחור נתן משחק מעולה 19 נקודות ו19 ריבאונדים
מנשה קטן גם הצטיין עם 11 נקודות ו-14 אסיסטים שזה משווה את השיא אסיסטים למשחק בודד בנבחרת הצעירה אי פעם!
עזרו לנו גם 20 ריבאונדים של אבירם סיני ו18 נקודות של לירוי איבגי.

ישראל 177 - 55 אלבניה
גם אלבניה העונה עם סגל מאוד חלש כמו בדרך כלל.
באנו לשחק בקצב גבוה על מנת להוציא תוצאה גבוהה והפרש גדול שעשויים ליהיות חשובים בהפרש.
ניתן לראות על התוצאה שזה עבד לנו ;)
שחקנים בולטים:
ניקולאי הפ"פ שלנו נתן אחלה משחק עם שורה של 24/8/5
בנוסף חדד ששיחק כשג נתן 10 אסיסטים.
אביה סטורם נתן משחק טוב גם הוא עם 22 נקודות ו7 אסיסטים.

ישראל 131 - 80 לוקסמבורג
עוד משחק שלא חשבתי שיהיה מוקד גדול אבל מעט הפתיע אותי.
חשבתי שזה יהיה משחק טוב לבדיקת ההגנה האזורית 3-2 ונראה שהיא עבדה לא רע.
בסופו של דבר ניצחון מעודד ב51 הפרש.
שחקנים בולטים:
ולדימיר שחור שוב פעם הצטיין עם 32 נקודות ו-16 ריבאונדים
מנשה קטן שוב הפציץ באסיסטים ונתן 9 כאלו.
בנוסף נתנו משחק טוב גם מורן נוי וחדד עם 13 ו-14 נקודות בהתאמה כאשר מורן נוי מוסיף גם 7 ריבאונדים ו4 אסיסטים מעמדת הס"פ.

ישראל 111 - 56 בלארוס
בלארוס נתנו במשחק שקדם למשחק הזה זמן כיסוח ולכן היה ברור שיהיה לנו יתרון התלהבות ושגם כאן ננצח בהפרש גדול בלי בעיה.
תקפנו החוצה בשביל לתת קצת פוקוס לגארדים.
בסוף שוב משחק טוב עם הפרש לא רע.
שחקנים בולטים:
מנשה קטן וחדד הובילו את הקלעים עם 22 ו-18 נקודות בהתאמה כאשר חדד מוסיף 7 ריבאונדים מעמדת הס"פ וקטן נתן גם 4 אסיסטים ו4 חטיפות. אציין לטובה גם היום את ולדימיר שנתן 6 אסיסטים מעמדת הסנטר.

ועכשיו להצגת השחקנים:

מנשה קטן - שחקן מעולה שמתאמן בארה"ב ובא ללמד את החברה קצת אנגלית. פתח את העונה בצורה טבוה ונקווה שימשיך ככה. בנוסף, הוא אלוף הנבחרת במשחק "המתיישבים של קטאן" י

אביה "תמיר" סטורם - גדל על השחקן האגדי(!) אביה תמיר לותיקים מבינינו שזוכרים והיה רואה אותו כל לילה ב3 בבוקר בשידור ישיר. גם הוא פתח את העונה בצורה טובה ימשיך להשתתפר עם הזמן.

ליאם "גבי" קולוסוב - גדל על אגדה קצת יותר מודרנית בשם גבי יוחפז שאני מקווה מאוד שכולם כאן מכירים. יכול לשחק במגוון עמדות, שחקן חשוב בסגל העונה.

ששון מרגלית - זימון יחסית טרי לסגל, מתאמן בסין. ככל שהעונה תתקדם הוא יתרום יותר ויותר, יש לו פוטנציאל גדול. עד כה לא שותף במשחקים שהיו.

מורן נוי - מתאמן כאן בארץ בליגה 2 אצל קבוצה בשם "ארסנל", והוא באמת מזכיר קצת את ניקולא פפה עם החדירות שלו לרחבה! שחקן חשוב העונה, פתח טוב מאוד וימשיך להשתפר . לא חושב שמישהו בירצה לקבל את המצ'אפ הזה מהצד השני במגרש

מנחם מלכה - גם כן זימון טרי לנבחרת שעדיין לא שיחק. מתאמן בספרד אצל מאמן חובב יהודים. מאמין שבהחלט יוכל לתרום לנו בהמשך !

לירוי "סאנה" איבגי - לא הרבה יודעים אבל לירוי בכלל רצה להיות שחקן כדורגל.. רצה הגורל והוא התגלגל לשחק כדורסל. למזלינו! שחקן מצוין שיהיה קשה לשמור עליו בכל עמדה שישחק. פתח את העונה בצורה טובה.



Last edited by Ido at 07/06/2020 20:34:22

From: Ido
This Post:
55
305251.5 in reply to 305251.4
Date: 07/06/2020 16:59:32
Killers Reformed
II.4
Overall Posts Rated:
266266
Second Team:
Raanana Farmers

חדד קליל אל-ערון (?) - גם הוא מתאמן בארץ בליגה 2 , ביחד עם האיש והאגדה שחקן המנוע האחד והיחיד יזהר אמיר שזכור לנו מעונה קודמת בנבחרת הצעירה. בינתיים נראה שהעבודה עם יזהר נותנת סימנים והוא פתח מצוין את העונה. מאמן שעושה עבודה מצוינת, ושחקן שמסוכן בכל טקטיקה.

ניקולאי "קובי" סטבסקי - מה הקשר לקובי? כולם שואלים. אבל עד כה ניקולאי מוכיח שהוא אכן למד מהטובים ביותר ופתח את העונה מצוין ומספק מספרים בכל משחק. נדב המאמן שלו עושה עבודה ומצוינת וזכינו בשחקן נהדר.

אבירם סיני - מתאמן אצל עמית בליגה 3, ילד מוכשר ביותר שמקבל אימון ברמה הכי גבוהה שיש. משלים לנו קו גבוהים נהדר.

ולדימיר שחור - הקפטן של הנבחרת!
כמה שלא אחמיא לולדימיר זה לא יספיק. כבר בגיל 20 זכה באליפות העולם לנבחרות צעירות כשחקן מוביל והעונה בא ללמד את החברה החדשים בנבחרת איך עושים את זה נכון. מה הוא לא יכול לעשות? הוא קולע, שומר, לוקח ריבאונדים, מוסר, חוסם. החבילה המלאה.

לירוי נבון - בן 20 וכוכב העתיד של הצעירה בעונה הבאה. כבר העונה הוא חלק משמעותי מהסגל ולאט לאט יקבל יותר ויותר דקות. יואב מאמן הגבוהים הבכיר של הנבחרת הצעירה לקח אותו כפרויקט אישי ועושה עבודה מושלמת בקבוצה האוטופית שלו עם הבחור הזה. צפו לגדולות!

יובל ברוכיאן - כל מי שנמצא בקבוצת הווטסאפ כבר מכיר את השם. עוד בחור בן 20 שיתרום יותר בעונה הבאה אבל גם העונה הוא כבר יכול לתרום לנו. שמעון עושה עבודה טובה וימשיך כך! שחקן מצוין.


אסיים בהמלצה חמה מאוד להצטרף לקבוצת הווטסאפ של הקהילה הישראלית. שום דבר ממה שאתם רואים כאן לא היה קורה בלי הקבוצה הזאת. אני וגם גל מאמן הנבחרת הבוגרת נמצאים בה, רוב מאמני ליגת העל, הרבה מאמנים מליגות 2 וכמובן הכי חשוב מאמנים חדשים במשחק שצמאים ללמוד ולהשתפר ועוזרים לנו לבנות את דור העתיד של הכדורסל הישראלי בבאזר! אז קדימה למה אתם מחכים?
(https://chat.whatsapp.com/HCNvkMtrVV0FRINZOD0utI)
(אם אתם מסתבכים מוזמנים לשלוח לי בפרטי את מספר הפלאפון שלכם ואני אדאג שיכניסו אותכם לקבוצה)

שיהיה לנו בהצלחה! אל אל ישראל!

עידו.

This Post:
22
305251.8 in reply to 305251.5
Date: 07/07/2020 09:24:33
TF Opena
II.4
Overall Posts Rated:
152152
Second Team:
TF National Farm
לירוי נבון!!

This Post:
1010
305251.10 in reply to 305251.9
Date: 07/14/2020 07:43:43
TF Opena
II.4
Overall Posts Rated:
152152
Second Team:
TF National Farm
שלום לכולם! אני אביב והשבוע לקחתי מעידו את האחריות לכתוב את הפוסט השבועי של הצעירה.
השבוע שיחקנו נגד הולנד, נבחרת ברמה הרבה יותר נמוכה מאיתנו (אלון רצה קצת טראש טוק על נבחרות אחרות אז הכנסתי, בעיקרון אין לי שום אינטרס להגיד על הולנד שהם נבחרת פח) וניצחנו בתוצאה 95-72.

להלן הבוקסקור: (http://buzzerbeater.com/match/55802/boxscore.aspx)

המשחק הלך ברובו חלק, חוץ מהרבע הראשון, בו הצעירה זרקה ועשתה עבירות בלי לחשוב בכלל, הם הרביצו וזה היה נראה כאילו השחקנים שלנו, בצעד מחאתי על כך שברוכיאן זומן לנבחרת, מכרו את הרבע הראשון.
מהרבע השני הנבחרת השתלטה על המשחק, והגארדים שלנו בראשות מנשה קטן (השחקן שנחשב לתגלית העונה עד עכשיו) לקחו על עצמם והתחילו לקלוע. עד סוף המשחק הצעירה הגדילה את ההפרש ל23, משחק שבו ההולנדים עלו פרינסטון ו2-3 וההרגשה הייתה שההפרש צריך להיות יותר גבוה.

מצטייני המשחק:
כאמור, זה היה המשחק של הגארדים שלנו. מנשה קטן הצטיין עם 21 נקודות כולל 4-4 מהשלוש! בנוסף אליו גם קולוסוב קלע 21 באחוזים זהים משדה לקטן, ואיבגי נתן משחק יפה עם 19 נקודות ב25 דקות.

מאכזבי המשחק:
ולדימיר שחור. אין לי מה להוסיף.

עכשיו הרגע שכולנו חיכינו לו, הדרמות בחדר ההלבשה!
יובל ברוכיאן בן ה20, אחד מהשחקנים המושמצים בתולדות הצעירה, התפרע במהלך המשחק. הדיווחים אומרים כי במהלך ההתפרעויות שלו הוא שפך מיץ פטל על הארונית שלו והתלונן על דקות המשחק שלו: "אם אני לא משחק, למה אני פה?" אמר הסנטר ששיחק 9 דקות ומדד הפלוס מינוס שלו היה 13-. י

עוד בנושא ברוכיאן, כתבנו אלון סוראני מדווח מחדר ההלבשה כי המתיחות בינו לבין מאמן הנבחרת לא נגמרה, וכי ברוכיאן מאיים בכך שבגיל 21 הוא לא יסכים להשתתף במשחקי הצעירה: "אני יותר מידי טוב בשבילכם" הוא אמר. מאמן הצעירה הגיב על האמירות וטען כי הוא עושה את זה לברוכיאן כדי להכין אותו לעונה הבאה. ככה מתנהג מאמן עם 95% תמיכה.

ולדימיר שחור, קפטן הנבחרת, נכנס לריב מתוקשר עם לירוי "סאנה" איבגי. במהלך ראיון סוף המשחק של איבגי, שהצטיין, ולדימיר נכנס וצעק עליו שהוא לא מסר לו מספיק, ושבגללו הוא לא יכל לנפח את הממוצעים שלו. כמובן שניפוח הממוצעים הוא לא המטרה הראשית של הצעירה, אבל אל תאשימו את ולדימיר, הוא עדיין מושפע ממאמן הצעירה הקודם.

מנשה קטן, האיש עם הפה הגדול, דיבר בראיון אחרי המשחק על המטרות הבאות של הצעירה: "יש לנו עכשיו נראה לי את פורטוגל, מי יש להם, את כריסטיאנו רונאלדו? טוב אם שכחתי כנראה שהם לא מספיק טובים כדי שאני אזכור". קטן שאחראי על הטראש טוק של הצעירה, לא עצר ופנה גם אל חבריו לנבחרת: "כולכם אפסים, אני מככב כל משחק, אני צריך להזכיר לכם שהשוותי את שיא האסיסטים למשחק בצעירה? מה אתם עשיתם?". (תזכורת קטנה - מנשה קטן שבר את שיא האסיסטים למשחק מול נבחרת צ'כיה, נבחרת שבה השחקן עם המשכורת הכי גבוהה לא עובר את ה4000). ניתן לו את זה אבל שירגיש טוב עם עצמו.

וזהו להשבוע, המתיחויות בחדר ההלבשה מעולם לא היו מתוחות יותר (כמעט כמו מתיחה בשריר החשק. בראש שלי זה היה נשמע יותר מצחיק אני מצטער על הבדיחה הקטנה הזאת) אך נקווה שזה לא ישפיע על התוצאות של הצעירה.
בשבוע הבא המבחן הראשון שלנו מול פורטוגל, נבחרת חזקה מאוד (אל תקשיבו לקטן) וזה תלוי בכולנו לשמור על כושר ולהגיע הכי מוכנים שיש למשחק הזה!!



כמובן שכל זה לא היה אפשרי בלי קבוצת הוואטסאפ. הכל קורה שם, לפני שהצטרפתי לקבוצה הרגשתי מנותק מהקהילה ואחרי שהצטרפתי הבנתי למה הקבוצה הזאת היא כזה ביג דיל, אם אתם רוצים עוד דרמות ושיחות מחדר ההלבשה, עזרה בכל מה שאתם צריכים ותלונות על נפוטיזם, הצטרפו עכשיו דרך הקישור!
(https://chat.whatsapp.com/HCNvkMtrVV0FRINZOD0utI)