BuzzerBeater Forums

BB Israel > נבחרת ישראל באליפות אירופה - עונה 49

נבחרת ישראל באליפות אירופה - עונה 49

Set priority
Show messages by
This Post:
44
303723.1
Date: 03/08/2020 11:13:58
Ramat-Gan Billers
II.4
Overall Posts Rated:
641641
Second Team:
Maccabi Ramat-Gan
היי חברים,
קודם כל אנצל את ההזמנות להודות לכם על כך שבחרתם בי פעם נוספת. האמת שזה די מדהים לראות עד כמה הקהילה התקדמה בעשר העונות שעברו מאז שנכנסתי לתפקיד, מה שבינתיים התבטא בעיקר בהישגים פשוט מדהימים בנבחרות הצעירות. בנבחרת הבוגרת עדיין לא הגענו לשם. אמנם הצלחנו לתת כמה קמפיינים יפים, בעיקר בטורניר הניחומים, אבל באליפויות אירופה מעבר לעליה לשלב השני פעמיים (שגם זה בפני עצמו היה הישג, בזמנו) - עוד לא הצלחנו באמת לעשות את הצעד הבא.
לצערי, זה ככל הנראה גם לא יקרה בעונה הנוכחית, בה אני בהחלט מתכוון שנילחם על עלייה לשלב השני (שגם זה יהיה מאוד לא פשוט העונה, כפי שמיד אפרט), אבל בעיניי עדיין התקרה של הנבחרת כרגע. אבל הדגש הוא על המילה כרגע. כחלק מההתקדמות האדירה של הקהילה יש לנו היום מספר מאמנים שמאמנים שחקני על, ברמה שלא היתה לנו מעולם, ושאני מקווה שיוכלו לסייע להוביל אותנו להישגים בעונות הקרובות. חלקם יהיו חלק אינטגרלי מהנבחרת כבר העונה, חלקם ישתלבו מעט, וחלקם יחכו לעונות הבאות.

את העונה פתחנו בניצחון על סרביה במשחק ידידות. המאמן הסרבי ואני סיכמנו שבמשחק ישותפו רק שחקנים עד גיל 28 כדי לתת קצת לשחקני העתיד לשחק, וזה היה נחמד לראות ששחקני העתיד שלנו - הצעיר שבהם בן 23 בלבד - באמת טובים מספיק כדי לגבור על יריבה ברמה הזאת, גם אם רק במשחק ידידות.
(54768)

באליפות אירופה הוגרלנו בבית אחד עם איטליה (שלישית בעולם), בוסניה (14), אנגליה (36), רוסיה (41), בלרוס (60), ארמניה (72) ואיסלנד (89).
בגדול זו הגרלה לגמרי לא קלה. היתה יכולה להיות קשה יותר, אבל לקבל את אנגליה, רוסיה ובלרוס בדרגים ארבע, חמש ושש זה קצת אכזרי. איטליה כמובן גם נבחרת חזקה מאוד, ובוסניה גם היא נבחרת מעולה עם קהילה חזקה מאוד שמצליחה לעשות קסמים במשך שנים בנבחרות הבוגרות למרות מספר נמוך יחסית של משתמשים. שתי הראשונות עולות לשלב הבא, המטרה והתקווה היא להצליח לסיים במקום השני, זה לא הולך להיות קל, אבל מקווה שהטורניר ילך בצורה מוצלחת. האליפות תתקיים הפעם בפולין שזכתה בטורניר הניחומים בעונה הקודמת.
אנחנו נפתח את האליפות מחר במשחק נגד ארמניה. על פניו פערי הכוחות גדולים מאוד, אבל תחילת העונה היא תמיד זמן מסוכן יותר ואפשרי להפתעות, עם זאת אנחנו צריכים לפתוח את הטורניר ברגל ימין.