BuzzerBeater Forums

Danmark - II.1 > Sæson 41

Sæson 41

Set priority
Show messages by
From: nr.1

This Post:
00
291266.9 in reply to 291266.7
Date: 02/09/2018 14:04:54
go go lio
DBL
Overall Posts Rated:
00
Ja det kræver nogle skejser på kontoen, hvis man vil rykke op og ret faktisk vil overleve der. Opryknings-bonussen hjælper selvfølgedig lidt, men den forsvinder hurtigt hvis man skal hente nogle gode spillere ind, som ikke er lige før pensionsalderen :)
Jo flere jo bedre, det giver lidt vanskeligheder når der er så få aktive, som der er lige nu fordi niveau forskellen mellem DBL og II. er meget stor og der er for mange bots i II. Synes egentlig det ville give mening at halvere II antallet således man ville få stærkere og mere jævnbyrdige puljer.


Der er i hvert fald ikke nogen grund til at gå over 20k stadion før du "vælter i penge", hvor meget har i to egentlig i ugentligt overskud? ligagennemsnittet kan man jo ikke bruge til så meget når halvdelen er computerhold =(

From: Underwood

To: nr.1
This Post:
00
291266.10 in reply to 291266.9
Date: 02/16/2018 10:46:19
Overall Posts Rated:
8686
Jeg er enig i at halvering af div 2 ville være super fedt, men da ligastrukturen er den samme for alle lande, så er det nok ikke noget vi skal regne med. De sammenslutninger der er lavet af små lande er vel også til for at løse netop de her problemer. Og der må jeg sige at en nordic league er noget jeg personligt synes lyder super fedt, selvom jeg kan forstå at opbakningen til det ikke er så stor.

Angående overskud så ligger jeg i gennemsnit på 250k om ugen. Det varierer dog noget alt efter hvordan jeg har fået sat billetpriserne og hvilken modstander jeg har. Og så må jeg desværre konstatere at mine merchandise indtægter faldt betydeligt efter jeg hentede 2 nye spillere ind. Hvordan ligger I?