BuzzerBeater Forums

Danmark - II.1 > ny bruger :)

ny bruger :)

Set priority
Show messages by
This Post:
22
290567.1
Date: 10/31/2017 09:31:10
Overall Posts Rated:
77
Hej,

Jeg er ny bruger her. Er der noget liv i rækken? har hørt en del om spillet men aldrig rigtig fået taget mig sammen. Men nu skal det prøves. Er der nogen råd til begynderfejl der kan undgåes?

W

This Post:
11
290567.2 in reply to 290567.1
Date: 10/31/2017 11:59:11
Overall Posts Rated:
8686
Først og fremmest velkommen til!

Der er et par aktive brugere i rækken, så der bør være et par spændende kampe hver sæson. Dog er der ikke den store aktivitet her på forummet, men det ville være super fedt hvis vi kunne få lidt gang i det!

Jeg kunne skrive side op og side ned om do's and dont's til begyndere, men jeg tror det man lærer spillet bedst af, er ved at afprøve nogle ting selv. Du bør starte med at klare tutorialen, så får du nogle brugbare spillere + lidt penge. Så bør du i øvrigt også få tjekket dine spillere ud og finde ud af hvilke spillere du vil bruge. Jeg vil anbefale dig at få fyret et par spillere - efter min mening er 12-14 spillere det optimale antal på en roster, selvom færre også kan gøre det. Lige et par andre råd:

- Lad være med at bruge dine penge på "gode" spillere i starten. For det første kommer du nemt til at købe forkerte spillere og betale for meget for dem, og for det andet begrænser det også din indtjening, da du skal betale deres løn. De første 24 uger (tror jeg det er) skal du ikke betale salary floor, så der vil jeg anbefale at du holder lønningerne på et minimum for at maksimere din indtjening.

- Anskaf dig et par unge spillere med minimum all-star potentiale som du kan træne. Anskaf dig derefter en træner (jeg vil anbefale lvl 4) til fornuftig løn og pris. Så kan du gå i gang med at træne spillere, hvilket jeg personligt synes er noget af det sjoveste her i spillet.

- Invester dine penge i din arena. Langt din største indkomst kommer derfra, og jo større den er jo mere tjener du. Sørg også for at prissætte de forskellige pladser rigtigt. Kig eventuelt på mine og andre holds priser for et pejlemærke.

Det blev lidt en lang smøre, men jeg håber det kan bruges. Det er et kanon spil, men det kan godt være lidt forvirrende at gå i gang med. Du må endelig skrive igen, enten her eller i privat besked, hvis der er andet du vil vide. Ellers vil jeg bare øsnke dig god fornøjelse!

Message deleted